Reclamacións e propostas de mellora
Co obxectivo de manter a máxima calidade nos nosos servizos e favorecer a mellora continua, poñemos ao dispor dos nosos/as usuarios/as un formulario en liña para trasladarnos calquera reclamación ou proposta de mellora sobre os nosos Servizos FAXPG.
Lembramos que unha reclamación é unha queixa sobre o funcionamento dun Servizo ou área da FAXPG e unha proposta de mellora é unha idea para mellorar o funcionamento dun Servizo ou área da FAXPG
A través do formulario é posible realizar a reclamación ou proposta de mellora de forma escrita ou anexando un vídeo en lingua de signos. Desde a área de Calidade da FAXPG xestionarase a reclamación ou proposta de mellora e darase resposta ao usuario/a a través dos datos de contacto que achegue.
Lembramos que unha reclamación é unha queixa sobre o funcionamento dun Servizo ou área da FAXPG e unha proposta de mellora é unha idea para mellorar o funcionamento dun Servizo ou área da FAXPG
A través do formulario é posible realizar a reclamación ou proposta de mellora de forma escrita ou anexando un vídeo en lingua de signos. Desde a área de Calidade da FAXPG xestionarase a reclamación ou proposta de mellora e darase resposta ao usuario/a a través dos datos de contacto que achegue.